Oro kadetai
Administracinė informacija
Pamokos
Pagrindinis
Projekto dovana
Jurbarko r. Smalininkų Lidijos Meškaitytės darželio grupės ,,Pelėdžiukai“ vaikai ir jų auklėtoja Ginta Rimašauskienė džiaugėsi nauja rankyčių plovimo mokymo priemone ,kurią padovanojo Jurbarko Visuomenės sveikatos biuras iš projekto ,,Sveikatos priežiūros paslaugų teikimo Elektrėnų, Jurbarko ir Prienų savivaldybių mokyklose ir ikimokyklinio ugdymo įstaigose gerinimas“
Visuomenės sveikatos priežūros specialistė Danutė Kriščiūnienė
MINIME PASAULINĘ VANDENS DIENĄ
Vanduo – gyvybiškai svarbus mitybos komponentas, nes organizme atlieka reikšmingas fiziologines funkcijas.
Kovo 22 d. mokykloje minėjome Pasaulinę vandens dieną. Šios dienos tikslas - skatinti sąmoningą požiūrį į vandenį ir jo didžiulę svarbą kiekvieno iš mūsų gyvenime. Nuo ankstyvo ryto mokykloje sukiojosi vaikai pasipuošę vandens lašeliais, kurių rankose buvo krepšeliai su vandens buteliukais. Lašeliai aplankė visų klasių mokinius ir mokyklos darbuotojus. Vaikai uždavinėjo įdomius klausimus apie vandenį, diskutavo apie vandens savybes, jo naudą, atsakinėjo į užmintas mįsles . Dalyvavę mokiniai buvo apdovanoti vandens buteliukais. Visi, dalyvavę renginyje, turiningai praleido dieną.
Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Danutė Kriščiūnienė
Darželis dalyvavo sporto renginyje „Sportuoju ir džiaugiuosi“
Š. m. kovo 10 d. dalyvavome renginyje ,,Sportuoju ir džiaugiuosi‘‘, skirtam kovo 11-osios dienai ir nacionalinio sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo veiklos 30-mečiui paminėti. Patyrėme smagią kelionę autobusu į Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnaziją. Renginyje daug judėjome, sportavome, patyrėme teigiamų emocijų, aktyviai dalyvavome sveikatos stiprinimo procese. Už aktyvią veiklą renginyje buvome apdovanoti diplomais. Ugdytinių atmintyje ilgai išliks išvykos įspūdžiai.
Ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja Ginta Rimašauskienė
Darželyje paminėta pasaulinė Dauno sindromo diena
Kovo 21 - ąją dieną organizavome renginį, kurio metu išreiškėme toleranciją Dauno sindromą turintiems žmonėms, emociškai juos palaikydami. Jame mūvėjome skirtingas kojines, šokome, darėme meninius darbelius, žiūrėjome mokomuosius video ir juos aptarėme, diskutavome. Taip išreiškėme paramą jautriai visuomenės ląstelei. Ugdytiniai praplėtė tolerancijos ribas.
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Žaneta Gribauskienė